cardtech.pl

Pozycja naszego sklepu w wyszukiwarkach

Pozycja naszego sklepu w wyszukiwarkach

Tylko powiedz mi, ile kosztuje już cholernie rzeczą. To postawa wielu ludzi. Oni po prostu chcą wiedzieć, ile kosztuje rzecz jak to tylko w jaki sposób zamierzamy podjąć decyzję o tym, czy nie kupić. Podobnie jak to, czy nie, niektórzy ludzie są tacy. Ale tak czy inaczej, czy to ci ludzie lub ci, którzy way innych czynników, przedstawiając cenę w salescopy jest sztuką.koncentrator tlenu przenośny wypożyczenie Istnieje wiele sposobów, aby przejść o przedstawienie cenę. Ten artykuł będzie przejść przez kilka.

Jednym ze sposobów jest po prostu być bezpośrednie o nim. Będzie to zazwyczaj pracują z przedmiotami, które są bardzo niskie ceny. Nie ma sensu owijać w bawełnę. Jeśli sprzedajesz $ 10 pozycję, ile namawianie czy naprawdę trzeba zrobić? Tak więc, jeśli o to chodzi, po opisaniu przedmiotu, możesz po prostu powiedzieć coś w stylu: „Możesz mieć to wszystko za jedyne 10 $.” Zauważ, używam słowa „tylko”. Oznacza to, że pozycja jest wyceniony na niskim poziomie. Pozostawienie go będzie duża różnica w konwersji. To psychologiczny, ale działa.

Innym sposobem jest pokazanie osobie co mogłeś sprzedawanego produktu do. Jestem pewien, że widziałem tę taktykę na wielu stronach sprzedaży. To idzie mniej więcej tak …

„Mogłem sprzedać ten pakiet za $ 97, $ 197 lub nawet $ 297. Ale nie będą musieli płacić tak dużo za to, co daję tutaj. Można dosłownie kradzież tego ode mnie za jedną niską wypłatę $ 67.”

Stosując takie podejście, robisz perspektywa zobaczyć, że są one coraz prawdziwe okazje. Jeśli uważają, że produkt może być sprzedawany, bo aż $ 297, a następnie sprzedają je za $ 67 sprawia, że ??perspektywa uwierzyć, że jest on coraz realną wartość dla bardzo niewiele.

Pozycja naszego sklepu w wyszukiwarkach

Wreszcie, co można zrobić, to dodać do różnych części produktu, zwłaszcza jeśli jest to liczba książek elektronicznych. Jestem pewien, że widziałem tę taktykę, jak również. Copywriter pokazuje pudełko z każdej książki, a wartość dolara obok każdego z nich. W dolnej części, dodaje się do ilości i przedstawia ile pakietów mogą być sprzedawane. Następnie przedstawia rzeczywistą cenę. Jest to bardzo skuteczne podejście.

Powyższe taktyki powinno być więcej niż wystarczająco, aby móc zaprezentować swoją cenę w najlepszym świetle.

Do sukcesu,

Steven Wagenheim

Artykuł napisany przez: