cardtech.pl

Pozycja naszego sklepu w wyszukiwarkach

Pozycja naszego sklepu w wyszukiwarkach

Tylko powiedz mi, ile kosztuje już cholernie rzeczą. To postawa wielu ludzi. Oni po prostu chcą wiedzieć, ile kosztuje rzecz jak to tylko w jaki sposób zamierzamy podjąć decyzję o tym, czy nie kupić. Podobnie jak to, czy nie, niektórzy ludzie są tacy. Ale tak czy inaczej, czy to ci ludzie lub ci, którzy way innych czynników, przedstawiając cenę w salescopy jest sztuką.koncentrator tlenu przenośny wypożyczenie Istnieje wiele sposobów, aby przejść o przedstawienie cenę. Ten artykuł będzie przejść przez kilka.

Jednym ze sposobów jest po prostu być bezpośrednie o nim. Będzie to zazwyczaj pracują z przedmiotami, które są bardzo niskie ceny. Nie ma sensu owijać w bawełnę. Jeśli sprzedajesz $ 10 pozycję, ile namawianie czy naprawdę trzeba zrobić? Tak więc, jeśli o to chodzi, po opisaniu przedmiotu, możesz po prostu powiedzieć coś w stylu: "Możesz mieć to wszystko za jedyne 10 $." Zauważ, używam słowa "tylko". Oznacza to, że pozycja jest wyceniony na niskim poziomie. Pozostawienie go będzie duża różnica w konwersji. To psychologiczny, ale działa.

Innym sposobem jest pokazanie osobie co mogłeś sprzedawanego produktu do. Jestem pewien, że widziałem tę taktykę na wielu stronach sprzedaży. To idzie mniej więcej tak ...

"Mogłem sprzedać ten pakiet za $ 97, $ 197 lub nawet $ 297. Ale nie będą musieli płacić tak dużo za to, co daję tutaj. Można dosłownie kradzież tego ode mnie za jedną niską wypłatę $ 67."

Stosując takie podejście, robisz perspektywa zobaczyć, że są one coraz prawdziwe okazje. Jeśli uważają, że produkt może być sprzedawany, bo aż $ 297, a następnie sprzedają je za $ 67 sprawia, że ??perspektywa uwierzyć, że jest on coraz realną wartość dla bardzo niewiele.

Pozycja naszego sklepu w wyszukiwarkach

Wreszcie, co można zrobić, to dodać do różnych części produktu, zwłaszcza jeśli jest to liczba książek elektronicznych. Jestem pewien, że widziałem tę taktykę, jak również. Copywriter pokazuje pudełko z każdej książki, a wartość dolara obok każdego z nich. W dolnej części, dodaje się do ilości i przedstawia ile pakietów mogą być sprzedawane. Następnie przedstawia rzeczywistą cenę. Jest to bardzo skuteczne podejście.

Powyższe taktyki powinno być więcej niż wystarczająco, aby móc zaprezentować swoją cenę w najlepszym świetle.

Do sukcesu,

Steven Wagenheim

Artykuł napisany przez: garaże blaszane