Plusy i minusy sklepów internetowych
Jak siadasz zaplanować 2014 Kalendarz marketingowy, można się zastanawiać. Gdzie należy się skupić swoje działania marketingowe, aby uzyskać największy zwrot z każdej złotówki. Plusy i minusy sklepów internetowych
(Uwaga - jak wiele "W" rzeczy te partie pewno można zmienić na "nie-tak-hot". Overnight Jednak nawet jeśli tak się stanie, będziesz nadal będą mogli czerpać korzyści teraz;. Plus, co utworzyć, aby skorzystać z tych platform może być modyfikowane i ponownie wykorzystane do kolejnego nowego gorącą imprezę.)
1. Facebook. O ile Twoja firma zaspokaja nastolatków (którzy wolą teraz Twitter) Facebook jest miejsce. Facebook i reklamy są również bardzo gorąco teraz. Więc to nie tylko o obecność na Facebooku - ale także o inwestycje w Facebook Ads. To może okazać się bardzo mądra decyzja biznesowa.
Jeśli ta intryguje cię, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to dostać Facebooku biznesu uruchomiony. To dużo tańsze do wysyłania reklam na swojej stronie. Biznesowej Facebooku, a od strony biznesowej wysyłać ludzi do opt na stronie lub stronie. Plusy i minusy sklepów agencją reklamową z Poznania internetoych.
Ale reklamy nie są jedynym sposobem, aby przejść. Upewnij się, że jesteś też na Facebooku i zaangażowanie ze swoimi idealnymi klientami na poziomie osobistym i zawodowym.
2. Amazon / Kindle. Kindle jest teraz bardzo gorąco. Miliony ludzi są na Kindle codziennie szukając informacji, ale to nawet nie jest najlepsza część. Są faktycznych nabywców - oni nie szukają wolnych miejsc. Oni chcą kupić Kindle książki do rozwiązania, co powstrzymuje je w nocy.
Kolejnym faktem jest to ludzie, którzy kupują i czytają książki są również bardziej skłonni do kupowania droższych produktów i programów.